Veel gestelde vragen
Wat is de status van mijn bestelling?
Wat is de status van mijn bestelling?
Je kan de status van je bestelling zien door in te loggen.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Zodra we je bestelling hebben verzonden, kunnen we handmatig een factuur naar je sturen. Neem daarvoor contact met ons op via de klantenservice.
Waarom heb ik nog geen mail met een bestelbevestiging ontvangen?
Waarom heb ik nog geen mail met een bestelbevestiging ontvangen?
Soms belandt de mail in je spambox. Zit 'ie daar niet in? Dan is de mail vertraagd óf je betaling is mislukt. Controleer of er geld van je rekening is afgeschreven of dat er een gereserveerd bedrag op je creditcard staat.
- Is er geld van je rekening af? Door drukte kan het soms zo zijn dat de bevestiging later wordt verzonden. We willen je vragen 1 uur te wachten. Heb je hierna nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
- Is er geen geld afgeschreven? Dan is je bestelling mislukt en kun je ‘m opnieuw plaatsen. Je hoeft niet bang te zijn dat je uiteindelijk 2 bestellingen ontvangt. Bestellingen zonder succesvolle betalingen versturen we niet.
Waar blijft mijn pakketje?
Waar blijft mijn pakketje?
Je kunt de laatste updates van je pakketje bekijken via je Track & Trace in Mijn Candywrap. Controleer ook of je een mail van ons hebt ontvangen.
Als je nog steeds niet weet waar je pakketje is, wacht dan nog even af. Misschien komt het op een andere dag. Heb je het na 5 dagen nog niet ontvangen? Laat het onze klantenservice weten. Doe dit binnen 14 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag. We zoeken graag samen naar een oplossing.
Wil je mijn bestelling inpakken op video?
Wil je mijn bestelling inpakken op video?
Hoe neem ik contact met jullie op?
Hoe neem ik contact met jullie op?
Vul het klantformulier in en we geven zo snel mogelijk een reactie. Vergeet niet je bestelnummer te benoemen. Zo kunnen we je sneller helpen.